CATALUNYA A L´ÈPOCA DE CARLES III

CATALUNYA A L´ÈPOCA DE CARLES III

Conjunt d´estudis sobre les actuacions de lAdministració de la monarquia de Carles III a Catalunya. La primera part es dedica a exposar diferents aspectes de la Il·lustració a Catalunya i la seva repercussió als àmbits més diversos. La segona és un balanç de les exposicions realitzades amb motiu del bicentenari de la mort de Carles III.
Últimas unidades en stock
12,50 €
Impuestos incluidos

Descripción

1991,tapa dura amb sobrecuberta,petit tall arregalt a la part posterior.Leves roces..Expurgo biblioteca,sellos y códigos

Detalles del producto

Editorial
Generalitat de Catalunya
Descatalogado
D
Estado
Bueno
Autor
Varios Autores
Product added to wishlist
Product added to compare.

Utilizamos cookies propias y de terceros para obtener datos estadísticos de la navegación de nuestros usuarios y mejorar nuestros servicios. Si acepta o continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información desde su navegador Web.